Friskförklarad

Idag var vi tillbaka hos veterinären med Nogat och allt var bra igen. Det var antagligen bara en vrickning och nu blir det dags att sätta igång honom igen! Det känns väldigt skönt att veta att han är helt 100 frisk och att vi snart kan komma ut på tävlingsbanorna igen. Nu när jag sätter igång honom ska jag vara extra noga att bygga upp hans muskler rätt och göra mycket lösgörande grejer från marken.
 
När vi åkte hem från Veterinären skulle jag filma när vi lastade Nogat för att sedan lägga in på youtube. Men det visade sig att jag hade glömt att trycka på knappen så det blev tyvärr ingen film haha!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

StallIslanda.blogg.se

Denna bloggen handlar om mitt "hästliv"där det kommer stå om allt från tävlingar till outfits! Har ni frågor kan ni mejla till : [email protected]

RSS 2.0