Vill ha

Det finns verkligen så mycket saker jag vill köpa till mig och mina hästar! Det som ligger högst upp på min lista för tillfället är dessa fyra.
 
 
 
 
 
- Svart hjälm från John Whitaker. Passar perfekt till både hoppning och dressyr och jag skulle verkligen behöva en svart hjälm så jag kan matcha snyggare med mina andra schabrak!
 
- Brun kavaj från Spooks. Otroligt snygg och skön, har provat den vid säkert 4 tillfällen. Det är i exakt samma färg som jag har på många av mina andra saker.
 
- Brun-svarta stövlar från Alex boots. Har verkligen alltid velat ha ridstövlar som ser ut som dessa (fast med snörning). Det är inte så många som har just dessa stövlar.
 
- svart väst från Spooks med bruna detaljer. Väldigt snygg och ser extremt skön ut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

StallIslanda.blogg.se

Denna bloggen handlar om mitt "hästliv"där det kommer stå om allt från tävlingar till outfits! Har ni frågor kan ni mejla till : [email protected]

RSS 2.0